duminică, 26 august 2012

E un ingeras!

...ca mi-am adus aminte. 
Si e important.
Imi musc buzele de fiecare data cand mi se spune: “Vaaai, e un ingeras!” Mi-e jena si nu pot sa explic celui din fata mea, ca un inger este o entitate, un trimis al Domnului. Cuvantul inger se crede a fi un derviat al cuvantului grec "angelos" care inseamna "mesager". O fiinta supranaturala, cu calitati  de perfectiune (bunatate, frumusete), mediator între crestini si Dumnezeu.
Copilul poate este inocent precum in un inger,  cu constiinta nepatata, dar nu este ingeras !!!
Copilul nostru este crestinat, traieste, mananca sau nu, face caca, ragaie ca muncitorul pe santier, ne pune nervii pe bigudiuri cand nu doarme noaptea, ne bucura pana la lacrimi -  nu este un spirit.

Si nici nu vreau sa imi imaginez sa devina spirit inaintea noastra.
Acum, voi fi in dezacord cu doua treimi din populatie care asa stie sa alinte copilul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu