duminică, 26 august 2012

Alaptarea bio

Mi-am facut reprosuri ca nu am alaptat la san copilul macar 6 luni, cum recomanda toti doctorii. Ca fortifica imunitatea. Ca incurajeaza relatia afectiva intre copil si mama etc. Am fost sincer suparata saptamani intregi.

Am vrut sa nasc natural, a iesit cezariana. Am vrut sa alaptez, dar a mers o luna, cu completare de lapte praf. Pune copilul la san. Copilul nu vrea. Da-i si mulge, bea ceaiuri si lichide cate  2-3 litri pe zi. Fii odihnita (ha!). Alimenteaza-te echilibrat. Dupa 2 saptamani m-am certat cu mama si a scazut productia de lapte. Dupa inca o saptamana a mai scazut inca cu cca 30 ml pe zi din cauza oboselii. Dupa inca o saptamana am internat copilul  in spital iar din cauza stresului a secat complet.  Am fost foarte suparata. Mi-am adus aminte de toate asistentele din maternitate care mai aveau un pic si scoteau kalashnikovul „Ati alaptat? Puneti copilul la san!” si de alte multe indicatii si recomandari insistente precum vanzatorii de asigurari de viata, de la prietene, vecini, rude, inlcusiv de pe ambalajul de lapte praf.
Dar uite ca, copilul are imunitate beton, nu a racit in jumatate de an de viata (si parintii si bunicii am fost cu totii raciti macar o data in acest interval).

Nu mai alaptez. M-am tot gandit la subiect. In definitiv, nu trebuie sa-mi fac griji daca am mancat ceapa. Sau ca nu am mancat bio si il alaptez cu urme de coloranti, hormoni, pesticide si E-uri din mancarea consumata de mine (deunazi am cumparat de la piata de la aceasi babuta de la care cumpar de ani de zile - ardei capia care de data asta avea gust/aroma de petrol). Si pot sa beau linistita o cafea fara sa ma gandesc ca-i dau si copilului un caffe macchiato.
Cu toate astea, mi-ar fi placut sa pot alapta. Sanatos. Bio 100%.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu